Splošni pogoji poslovanja

O podjetju

BARTOG d.o.o. Trebnje
Obrtniška ulica 18, 8210 Trebnje
tel: 07 34 62 400
fax: 07 30 45 701
e-pošta: info@bartog.si


Davčna številka: 79128718
Matična številka: 5298555000
Podjetje je registrirano pri okrožnem sodišču v Novem Mestu pod vlogo št. 1/00339/10
Šifra dejavnosti: 45.310, 47.910
Osnovni kapital: 783.970,01 EUR
Odgovorna oseba: Jasna Bartolj Kotar
ID ZA DDV: SI79128718
Zavezanec za DDV: DA
TRR: SI56 0700 0000 1666 550, BIC/SWIFT: GORESI2X, Gorenjska banka

Ponudnik ni član poklicnega združenja reguliranega poklica, v smislu 5. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu niti gane obvezujejo posebni kodeksi.

Uvodne določbe

Ti splošni pogoji urejajo medsebojne pravice in obveznosti ponudnika spletne trgovine www.superguma.si podjetja Bartog d.o.o. Trebnje in uporabo spletnega portala, prodajne aplikacije in sklepanjem pogodb v elektronski obliki.


Kolikor posamezna vprašanja niso posebej urejena v teh splošnih pogojih, se uporabljajo vsakokrat veljavne in ustrezne določbe zakona, ki ureja varstvo podatkov in ureja elektronsko poslovanje na trgu.

Registracija

Za nakup v spletni trgovini www.superguma.si je potrebna pred dokončanjem nakupa opraviti registracijo v spletno trgovino. Za registracijo uporabnika v spletno trgovino so zahtevani naslednji osebni podatki uporabnika:

  • Ime in Primek
  • E-poštni naslov
  • Kontaktni telefon
  • Naslov
  • Poštna številka in kraj

V primeru registracije kot podjetje ali samostojni podjetnik pa spletna trgovina zahteva še vnos naslednjih podatkov:

  • Naziv podjetja
  • ID številke za DDV

Ob registraciji v spletno trgovino www.superguma.si vsak uporabnik pridobi enolično uporabniško ime (e-poštni naslov) in geslo za dostop. Uporabniško ime in geslo se nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo v spletno trgovino obiskovalec postane registriran uporabnik spletne trgovine www.superguma.si.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med podjetjem Bartog d.o.o. Trebnje in kupcem je v spletni trgovini www.superguma.si sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina pošlje kupcu prvo elektronsko sporočilo o potrditvi oziroma statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje Bartog d.o.o. Trebnje kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Postopek oddaje naročila

  1. Kupec v spletni trgovini poišče želje artikel in odpre podrobni pogled artikla.
  2. V podrobnem pogledu artikla, kupec določi količino artiklov in jih doda s klikom na gumb »Dodaj v košarico« v nakupovalno košarico.
  3. Odpre se »mini« košarica kjer lahko uporabnik hitro ureja vsebino košarice ali pa s klikom na gumb »Na blagajno« nadaljuje pot naročila.
  4. Odpre se podroben pogled košarice, kjer lahko kupec ponovno spreminja in posodablja stanje izdelkov v košarici. Z klikom na gumb »Na blagajno« nadaljuje nakup.
  5. V naslednjem koraku se kupec prijavi v spletno trgovino z obstoječimi podatki ali pa opravi registracijo.
  6. Po uspešnem vpisu v spletno trgovino, kupec izbere željeni način dostave ali prevzema blaga in željeni način plačila.
  7. Z klikom na gumb »Na blagajno« nadaljuje na naslednji korak naročila, kjer se odpre povzetek naročila. Kupec lahko v primeru napak s klikom na povezavo za urejanje naročila, svoje naročilo še vedno ureja.
  8. Če je povzetek naročila sprejemljiv, kupec zaključi nakup z klikom na gumb »Zaključi«.

Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjeno na strežniku podjetja Bartog d.o.o. Trebnje.

Načini plačila

V spletni trgovini www.superguma.si omogočamo naslednje načine plačila:

  • Plačilo po predračunu,
  • Plačilo z gotovino po povzetju (ob dostavi pošiljke),
  • Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico (Kupec mora biti komitent NLB) preko spletnega plačila.

V poslovalnicah podjetja Bartog d.o.o. Trebnje ali na prevzemnih mestih omogočamo naslednje načine plačila:

  • Plačilo po predračunu
  • Plačilo z gotovino
  • Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard, Visa, American Express, BA Maestro)
  • Z obročnim odplačevanjem na 2 do 12 obrokov s kreditno kartico (Vaša kartica mora omogočati nakupe na obroke in imeti razpoložljiv limit v višini nakupa).

Z obročnim odplačevanjem so povezani stroški za odobritev obročnega odplačevanja, strošek za odobritev je povezan samo z številom obrokov in ne višino zneska nakupa:

  • 2 obroka / 3,00 EUR
  • 3 obroki / 4,50 EUR
  • 4 obroki / 6,00 EUR
  • 5 obrokov / 9,00 EUR
  • 6 obrokov / 10,80 EUR
  • 7 obrokov / 12,60 EUR
  • 8 obrokov / 14,40 EUR
  • 9 obrokov / 18,00 EUR
  • 10 obrokov / 20,00 EUR
  • 11 obrokov / 22,00 EUR
  • 12 obrokov / 24,00 EUR

Izdaja računa

Podjetje Bartog d.o.o. Trebnje ob dostavi pošiljke z naročenimi izdelki kupcu izroči tudi natisnjen račun za nakupljene artikle.


Na računu sta razčlenjena cena in stroški, ki so se pojavili v zvezi z nakupom artiklov ter podano obvestilo o pravici odstopa od pogodbe.


Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene artiklov

Spletna cena artiklov v spletni trgovini velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine Bartog d.o.o. Trebnje, ki so podjetju z registracijo zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik spletne trgovine postanete z registracijo v spletni trgovini.

Maloprodajna spletna cena je določena za spletno stran www.superguma.si in je lahko različna od redne cene, ki velja v poslovalnicah podjetja Bartog d.o.o., Trebnje. Kupci lahko svoje podatke zaupate prodajalcu tudi v poslovalnici in tako postanete naš registrirani uporabnik in s tem lahko uživate v spletnih maloprodajnih cenah prikazanih v spletni trgovini tudi v poslovalnici. 


Vse cene vsebujejo DDV razen, če je izrecno zapisano drugače.

Okoljsko dajatev za osebne, 4X4, moto in ATV pnevmatike zaračunavamo posebej, kar pomeni, da NI všteta v maloprodajno ceno pnevmatike in bo dodatno obračunana spletnemu kupcu ob naročilu.

Okoljska dajatev za vse druge izdelke je vključena v maloprodajno ceno.

Cene objavljene ob artiklu NE vsebujejo stroškov dostave.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.


Platišča na fotografijah izdelkov niso vključena v ceno.


Kljub sprotnemu ažuriranju cen artiklov se lahko zgodi, da je podatek o ceni artikla napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje Bartog d.o.o. Trebnje omogočilo kupcu odstop od pogodbe ali nakup po ažurirani ceni artikla.


Promocijske kode ali kode kupona ni mogoče izkoristiti ob nakupu v poslovalnicah podjetja Bartog d.o.o. Trebnje po Sloveniji.

Promocijska koda in koda kupona

Promocijska koda ali koda kupona prinaša v spletni trgovini www.superguma.si različne ugodnosti ob nakupu. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posamezne kategorije, v e-poštnih sporočilih ali drugih medijih.


Kodo kupona lahko uporabite tako, da v spletni trgovini izbere artikle, ki jih potrebujete in le-te oddate v košarico, nato se prijavite v spletno trgovino v primer, da tega niste naredili že ob vstopu v spletno trgovino ter na določen koraku zaključevanja nakupa vpišete kodo kupona v posebno polje, ki je vidno in poudarjeno. Ko je koda kupona vpisana in potrjena se na naročilu zabeležijo vaše ugodnosti.


Koda kupona je lahko različno oblikovana tako, da v določenih primerih lahko omogoča večkratno uporabo v določenih primerih pa je koda kupona na voljo za uporabo samo enkrat. Prodajna akcija je odvisna od specifikacij v ozadju delovanja spletne trgovine.

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila preko spletne trgovine www.superguma.si potrošnik prejme na zapisan e-poštni naslov ob oddaji naročila obvestilo, da je naročilo sprejeto. Potrošniku so stanja naročila vse skozi na voljo za preveritev na brezplačni modri številki 07 3462 493 ali v rubriki Moj Račun | Pretekla naročila. Potrošnik lahko naročila pregleda in podjetju Bartog d.o.o. Trebnje vedno sporoči ali je pri nakupu prišlo do napake ali pa se mu je porodilo še kakšno dodatno vprašanje.

V primeru, da so izdelki na zalogi v glavnem skladišču ali v poslovalnicah podjetja Bartog d.o.o. Trebnje po Sloveniji bo naročilo avtomatsko obdelano v sistemu in boste obveščeni o prevzemu oziroma dostavi izdelkov na naslednji način:

  • Osebni prevzem pošiljke v eni izmed poslovalnic po Sloveniji, zaposleni v izbrani poslovalnici vas bodo o prejemu pošiljke v poslovalnico obvestili na vaš kontaktni telefon in pošiljko boste lahko nato prevzeli.
  • Dostava pošiljke na dom, naš dostavljavec vas bo med delavniki od ponedeljka do petka predvidoma med 8.00 in 16.00 uro obvestil o svojem prihodu na vaš kontaktni telefon približno 1 uro ali pol ure pred svojim prihodom, da se lahko uskladite za prevzem pošiljke.
  • Pošiljke za katere so artikli na zalogi v glavnem skladišču so dostavljene predvidoma v 1-3 delovnih dneh, v izrednih razmerah povečanega števila naročila (meseci marec, april in oktober, november) pa se lahko čas za dostavo pošiljke podaljša vendar ne presega 5 delovnih dni.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitvene dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok s začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.


Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-poštni naslov spletne trgovine www.superguma.si podjetja Bartog d.o.o. Trebnje: info@superguma.si ali nas obvesti na brezplačno telefonsko številko 07 3462 493. Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo tukaj.


V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeto pošiljko vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Obrtniška ulica 18, 8210 Trebnje ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.


Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati od odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.


Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov, ki se obračuna po ceniku dostavne službe, ki jo izbere kupec. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Opozarjamo vas, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo saj strošek vračila blaga izrecno bremeni potrošnika.


Potrošnik nima pravice odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe, takšen primer su tudi že vnaprej sestavljeni seti pnevmatik in platišč.


Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo vplačila v gotovini ni mogoče!


V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu z ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.


V primeru napak pri navedbi cene, zalog, drugih značilnosti blaga ali možnostih dostave bo Bartog d.o.o. Trebnje najkasneje v roku 48 ur obvestil potrošnika. V primeru, če je mogoče potrošnikovo naročilo uresničiti na drug primeren način, bo Bartog d.o.o. Trebnje potrošniku posredoval novo ponudbo v pisni ali ustni obliki. Potrošnik ima v primeru obvestila ponudnika o napakah možnost naročilo, podano preko spletne aplikacije preklicati ali sprejeti ponudnikovo novo ponudbo. Če potrošnik naročila ne prekliče, niti ne sprejme nove ponudbe ponudnika, mu podjetje Bartog d.o.o. Trebnje poda pisno ali ustno obvestilo, da potrošnikove ponudbe ne sprejema.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo najdete tukaj.


V primeru, da garancijska doba ni navedena na artiklu nas lahko potrošnik kontaktira in Bartog d.o.o. Trebnje bo zagotovil ažurno informacijo.

Stvarna napaka

Stvarna napaka artikla je takrat, kadar:

  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec potrebuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • Artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • Je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enakih lastnosti oziroma navedbami na samem artiklu.


Kupec mora podjetje Bartog d.o.o. Trebnje o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake najdete tukaj. Pravico do uveljavljanja napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


V skladu z 25b. člen ZVPot, 37. do 40. člen ZVPot podjetje Bartog d.o.o. Trebnje, nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.

Zaloga artiklov

Podatki o zalogi artiklov v spletni trgovini se redno osvežujejo in spreminjajo. Zaradi velikosti spletne trgovine in števila naročil se lahko zgodi, da fizična zaloga artikla doseže nično vrednost ampak v spletni trgovini pa je še vedno vidna zaloga pred osvežitvijo podatkov. V primeru, da potrošnik naroči izdelek, ki ni na zalogi ga podjetje Bartog d.o.o. Trebnje obvesti ne enega izmed navedenih kontaktnih podatkov (telefon, e-poštni naslov) o dobavljivosti artiklov.

Artikli s kavcijo

Določeni artikli so v spletni trgovini Bartog d.o.o. Trebnje označeni kot artikli s kavcijo za katere je potrebno ob nakupu poravnati določen znesek kavcije, ki ga določi dobavitelj artikla. V takšnem primeru kupec vplača kavcijo, ki mu jo podjetje Bartog d.o.o. Trebnje po odobritvi dobavitelja, da je vrnjeni stari del tehnično ustrezen in nepoškodovan v nasprotnem primeru, če dobavitelj oceni, da vrnjeni del ni tehnično ustrezen se stari artikel vrne potrošniku takoj, ko ga Bartog d.o.o. Trebnje prejme od dobavitelja, kavcija pa se v tem primeru ne vrne potrošniku.


Kriterije dobaviteljev za vrnitev starih artiklov in uveljavljanje kavcijske ugodnosti si lahko ogledate tukaj.

Artikli z odprto embalažo

Artikli z odprto embalažo so bili vrnjeni v podjetje Bartog d.o.o. Trebnje in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, artikel, odprta embalaža, itd.) in gredo naprej v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti artikla je ustrezno zapisan na posameznem artiklu (v nazivu izdelka) in ustrezno označen tudi na računu.


Vrnjene artikle v podjetju Bartog d.o.o. Trebnje pregledamo, zato kljub vračilu, odprti embalaži in podobno še vedno omogočajo normalno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno na vsakem artiklu.


V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

Dostava

Podjetje Bartog d.o.o. Trebnje ima svojo dostavno službo za dostavo pošiljk. V primeru, da dostava z lastno dostavno službo podjetja zaradi različnih dejavnikov ni mogoča pošiljke dostavijo naši pogodbeni partnerji Pošta Slovenije ali GLS dostavna služba. Pridržujemo si tudi pravico do izbora druge dostavne službe, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Stroški dostave:

  • Način plačila po predračunu, stroški dostave znašajo 3,00€.
  • Način plačila po povzetju, stroški dostave znašajo 3,00€ + odkupnina 1,50€.
  • Osebni prevzem v poslovalnici je brez stroškov dostave.

Varnost

Podjetje Bartog d.o.o. Trebnje uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V ta namen uporabljamo SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Bartog d.o.o. Trebnje se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.


Podjetje Bartog d.o.o. Trebnje za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov spletne trgovine www.superguma.si : ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov, naslov za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.


Podjetje Bartog d.o.o. Trebnje potrebuje te podatke izključno za namene in potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom spletne trgovine.


Ponudnik Bartog d.o.o. Trebnje bo osebne podatke potrošnika posredoval tretjim osebam samo, če uporabnik za posredovanje podatkov poda izrecno in nedvoumno privolitev v dogovorjeni obliki komuniciranja in če podatke zahteva oblastni organ z dokončno odločbo, izdano pri izvajanju svojih zakonitih pooblastil.


Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-poštnega naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko zaščito svojega računalnika ali druge naprave iz katere dostopa do spletne trgovine podjetja Bartog d.o.o. Trebnje.

Oglasna sporočila

Podjetje Bartog d.o.o. Trebnje bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev za komunikacijo na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.


Oglasna sporočila podjetja Bartog d.o.o. Trebnje bodo vsebovala naslednje sestavne dele:

  • Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • Pošiljatelj Bartog d.o.o. Trebnje bo jasno viden,
  • Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne,
  • Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo podjetje Bartog d.o.o. Trebnje izrecno upoštevalo.

Oglasna sporočila podjetja Bartog d.o.o. Trebnje bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Komentarji, ocene in priporočila

Komentarji, ocene in priporočila so del funkcionalnosti spletne trgovine www.superguma.si in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.


Spletna trgovina Bartog d.o.o. Trebnje omogoča, da komentar napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo komentarja pa jih Bartog d.o.o. Trebnje pregleda. V spletni trgovini ne bomo objavili in potrdili komentarjev, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki oceni Bartog d.o.o. Trebnje ne nudijo koristi ostalim uporabnikom spletne trgovine in obiskovalcem le-te.


Z oddajo komentarja se uporabnik spletne trgovine izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega komentarja in podjetje Bartog d.o.o. Trebnje lahko njegovo delo ali celotni tekst objavi v vseh elektronskih in drugih medijih. Bartog d.o.o. Trebnje ima pravico vsebino komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu podjetja, vključno z objavo v oglasnih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na podjetje Bartog d.o.o. Trebnje.

Omejitev odgovornosti

Podjetje Bartog d.o.o. Trebnje se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurirane in pravilne podatke, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave, EU nalepka na pnevmatikah ali cena izdelka spremenijo tako hitro, da Bartog d.o.o. Trebnje ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo podjetje Bartog d.o.o. Trebnje kupca obvestilo o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe / naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.


Bartog d.o.o. Trebnje ne odgovarja za vsebino komentarjev o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci, Bartog d.o.o. Trebnje komentarje pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Podjetje Bartog d.o.o. Trebnje ne odgovarja za informacije v komentarjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v komentarjih.


Podjetje Bartog d.o.o. Trebnje ima možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Bartog d.o.o. Trebnje v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni izdelka.

Pritožbe in spori

Bartog d.o.o. Trebnje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po najboljših močeh se trudimo tudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.


V primeru, da se ob naročilu pojavijo težave se kupec s prodajalcem Bartog d.o.o. Trebnje lahko poveže na telefonsko številko 07 3462 493ali po elektronski pošti na info@superguma.si. Pritožba mora biti oddana preko elektronskega naslova info@superguma.si ali poslana v fizični obliki na naslov Bartog d.o.o. Trebnje, Obrtniška ulica 18, 8210 Trebnje. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.


V podjetju Bartog d.o.o. Trebnje se zavedamo, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo za sporazumno reševanje sporov.


Če sporazumna rešitev spora med potrošnikom in trgovcem ni mogoča, potrošnik in trgovec dogovorita, da je za rešitev spora pristojno stvarno pristojno sodišče v Novem Mestu po procesnih pravilih, ki veljajo v Republiki Sloveniji.


Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Bartog d.o.o. Trebnje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.Bartog d.o.o. Trebnje, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.


https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL


Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Piškotki

Kaj je piškotek? Piškotek je majhna datoteka, ki običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik., ko ta obišče določeno spletno mesto. Piškotki pomagajo pri zagotavljanju delovanja spletnega mesta. Poleg tega lahko z njimi zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.


V spletni trgovini www.superguma.si uporabljamo dve skupini piškotkov. Prvi, ki so nujno potrebni za delovanje spletne trgovine, brez katerih ni mogoče zagotoviti delovanje spletne trgovine. Druga skupina piškotkov je namenjena izboljšanemu delovanju spletne trgovine. Med te piškotke spada spletna analitika obiskovalcev.

Končne določbe

Podjetje Bartog d.o.o. Trebnje lahko splošne pogoje kadarkoli spremeni, ne da bi o tem posebej obveščal uporabnike spletne trgovine www.superguma.si . Spremenjeni splošni pogoji veljajo od njihove objave v spletni trgovini www.superguma.si.