Pogosto zastavljena vprašanja

Pogosto zastavljena vprašanja

Je dostava na drug naslov mogoča?

Dostava izdelkov znotraj območja Slovenije je mogoča na poljuben naslov, seveda pa je potrebno primerno organizirati plačilo tako, da oseba, ki bo prevzela naročilo ne bo nepripravljena. V primeru, da je naslov dostave različen od vašega stalnega naslova, le to vpišite v predvidenem koraku pri izdelavi naročila.

Izdelal sem naročilo, kdaj bodo izdelki dostavljeni?

V primeru, da so vsi izdelki na naročilu na zalogi, bodo izdelki dostavljeni v roku 5 delovnih dni. Običajno so izdelki dostavljeni med 8.00 in 16.00 uro. Natančen čas dostave je odvisen od okoliščin v primeru, se je pa z našo dostavno službo možno dogovoriti za čas prevzema.

Ali lahko naročilo tudi osebno prevzamem?

Osebni prevzem naročenih izdelkov je mogoč v 25 poslovnih enotah podjetja Bartog d.o.o. Trebnje po Sloveniji. Izdelke pa lahko prevzamete tudi v našem centralnem skladišču v Trebnjem, na naslovu Obrtniška ulica 18, Trebnje. Osebni prevzem izdelkov je brezplačen.

Kaj storiti če naročim napačne artikle?

V primeru, da ste naročili in prejeli izdeke, ki niso ustrezni za vaše vozilo, nas o tem obvestite v roku 14 dni. Neuporabljene in nepoškodovane izdelke lahko vrnete v spletno trgovino v roku 30 od dneva prevzema, obvestilo o tem pa nam morate poslati v 14 dneh. Stroške, ki nastanejo ob vračilu izdelkov krije kupec sam. Prosimo vas, da naročenih izdelkov na naš naslov ne pošiljate z odkupnino, saj takih pošiljk ne sprejemamo.