Letne pnevmatike Continental Sport Contact 6

Continental Sport Contact 6 navdušujoča športna pnevmatika


Nova letna pnevmatika Continental Sport Contact 6 je tukaj, navdušujoča varnost v prihajajoči sezoni.

Nova pnevmatika je ugledala luč sveta 1. septembra 2015, nova pnevmatik Sport Contact 6 nadomešča model Sport Contact 5P in zagotavlja maksimalno zmogljivost pnevmatike za športna vozila. Pnevmatika bo na voljo v dimenzijah 19 – 23 col, pnevmatika se uvršča v razred pnevmatik Michelin Pilot SuperSport, ker pa zasnove Continental ni usmerjana v vožnjo na progi ima dobre možnosti, da se izkaže veliko bolje na cestišču kot pa pnevmatika Michelin.Dezen pnevmatik Sport Contact 6

Že potrjena in preizkušena!

Medtem ko je pnevmatika Continental Sport Contact 6 še trenutno nova na tržišču, se je že izkazala kot potrjena pnevmatika. Continental Sport Contact 6 je postala OE pnevmatika za serijsko vgradnjo na nova vozila Honda Civic Type R, ki je podrla časovni rekord za vozila s prednjim pogonom na Nurburgring-u z časom 7:50.63, samo 10 sekund počasneje kot pa Porsche Cayman GT4! Za dodatna dokazila in preizkus je Continental povabil TyreReviews na Bilster Berg Race Resort v Nemčijo, da so lahko nove pnevmatike preizkusili in zapisali svoje mnenje ter podali ocene.

Razvoj pnevmatike

Največji problem pri trenutnih pnevmatikah Continental je bila smerna stabilnost in občutek v zavojih. Pnevmatikama Continental Sport Contact 5 and 5P ni nikoli zmanjkalo oprijema na mokrem cestišču, zaviranje na mokrem in suhem je bilo prav tako odlično, ponujale so tudi dobro mero udobja v vožnji, vendar ker gre za športno pnevmatiko so vozniki z njimi še vedno imeli občutek premehke in nešportne pnevmatike.


Za inženirje pri Continentalu je bilo kar nekaj neprespanih in napornih ur preživetih pri razvoju nove pnevmatike. S posebno obliko dezena z »usmerjanjem sile«, pomaga pri prenašanju sil, bolj enakomerno skozi celotno pnevmatiko, kar omogoča, da ima pnevmatika stabilnost kotno silo skozi zavoje. Spremenili so tudi strukturo in dodali novo zmes »Aralon 350« v bočnico pnevmatike, kar omogoča, da je pnevmatika bolj stabilna pri večjih hitrostih. Izboljšave prinašajo 14 % večjo natančnost v zavojih kot Sport Contact 5P in imajo 11 % večji oprijem na suhem cestišču. V primerjavi z predhodnico ima tudi 7 % manjši obrabo, 7 % manjšo glasnost in 10% večjo stabilnost pri visokih hitrostih, kar se odraža v zelo zanesljivo in zmogljivo pnevmatiko.


Primerjava pnevmatike Continental Sport Contact 5 in Sport Contact 6

Test pnevmatike s strani TyreReviews

Na žalost na otvoritvenem dogodku Continental ni pripravil tudi vozila z starejšimi pnevmatikami Continental Sport Contact 5 ampak so pa ponudli možnost preizkusa pnevmatike na suhem in mokrem cestišču z uporabo različnih vozil.


Na suhem cestišču z vozilom VW Golf R, je pnevmatika bila navdušujoča. Bilster Berg je kljub novi asfaltni površini omogočil, da je bila pnevmatika preizkušena, do njenih mejnih zmogljivosti ponudila je veliko mero povratnih informacij iz cestišča in enakomerno stabilnost ter zdrse vse do mejnih zmogljivosti. Pnevmatike je ponudila odlične zmogljivosti tudi na vozilih Porsche Cayman GTS, Mercedes A45 in Audi RS3, kjer so pnevmatike Continental Sport Contact 6 pokazale, da obvladajo tudi štirikolesni pogon proizvajalca vozil Audi in Mercedes, kjer so postregle z izjemnim oprijemom. Tudi pri vožnji z pogonom na zadnja kolesa pri Porsche je pnevmatika pokazala na mokri podlagi izjemen oprijem, dobro komunikacijo z voznikom in vsestransko uravnoteženost.

Povzetek

Continental preprosto ne izdeuje slabih pnevmatik, medtem ko nas Sport Contact 5 in 5P nikoli nista ravno navdušila sta bila skoraj vedno najboljša v svojem razredu. Sedaj z novo pnevmatiko Continental Sport Contact 6, je Continental postregel z navdušujočo pnevmatiko za celoten svet, pričakujemo lahko da bodo testi v letu 2016 zelo zanimivi.