Med znanilce pomladi in toplejšega vremena za večino voznikov sodi zamenjava zimskih pnevmatik z letnimi. Velik del teh voznikov ugotovi, da njihove letne pnevmatike niso več primerne za vožnjo in da je čas, da svojo najljubšo "igračo" preobujejo v nove "čevlje". Tedaj pa nastane dilema, kateri model naj izberejo in koliko denarja naj porabijo.

 

Po mnenju Luke Širovnika, vodje tehnične službe pri podjetju Continental pnevmatike jugovzhodna Evropa, ni dobro, da pri nakupu novih pnevmatik skušamo prihraniti in izberemo nizkocenovne pnevmatike, ki so v primerjavi s prvovrstnimi pnevmatikami veliko cenejše, saj to ni priporočljivo niti z varnostnega niti ekonomskega vidika.

"Nizkocenovne pnevmatike so nedvomno cenovno ugodnejše, vendar ni nujno, da so tudi cenejša izbira, če jih moramo potem pogosteje menjavati kot pnevmatike višjega razreda. Vse pnevmatike morajo opraviti tudi stroge teste in preglede, zato večina dosega določene standarde kakovosti, vendar je malo verjetno, da bo nizkocenovna pnevmatika dosegala enake zmogljivosti kot visokokakovostne pnevmatike. Pnevmatike vrhunskih blagovnih znamk se ponašajo z dolgo zgodovino proizvodnje. Velika konkurenca na trgu pomeni, da se standard stalno viša in da si vsak proizvajalec prizadeva razviti najboljši možen izdelek. Pnevmatike višjega razreda so dražje od nizkocenovnih, ker uporabniki poleg kakovosti in zagotovljenih zmogljivosti plačajo tudi za tehnologijo in vložen čas. Obe vrsti pnevmatik sta si navzven podobni, vendar je zelo pomembno vedeti, da sta procesa njune zasnove in razvoja zelo različna. Pnevmatike višjega razreda so zasnovane tako, da izpolnjujejo najstrožje standarde in nudijo najboljše zmogljivosti in s tem varnost," je povedal Luka Širovnik.

Čeprav se zaradi njihove nižje cene na prvi pogled zdi, da so nizkocenovne pnevmatike stroškovno najbolj učinkovite, so dejansko pnevmatike višjega razreda tiste, s katerimi boste prihranili. To pa zato, ker so izdelane iz zelo kakovostne gumene zmesi in zasnovane s profilom, ki se z vidika obrabe obnaša povsem drugače kot profil pnevmatik cenejšega razreda. Zato boste s pnevmatikami višjega razreda na cesti varnejši, poraba vašega vozila bo varčnejša in same pnevmatike vam bodo služile dlje. 

"Pnevmatike so edini stik vašega vozila s podlago, zato je dobro premisliti, ali se pri njih splača varčevati, saj tudi če vozite nekoliko starejši avtomobil, so eden ključnih dejavnikov varnosti. Starejša vozila nimajo sodobnih pomagal in varnostnih sistemov, ki so dandanes vgrajeni v vsako novo vozilo, zato je še toliko bolj pomembno, da so opremljena s kakovostnimi pnevmatikami. Sklenemo lahko, da ni smiselno varčevati pri pnevmatikah, saj je od njih odvisno, kako se bo avtomobil, starejši ali nov, obnašal na cesti," je strnil Širovnik, vodja tehnične službe pri podjetju Continental pnevmatike jugovzhodna Evropa.

NAJPREJ VARNOST, NATO ZABAVA 

Slogan letošnje Continentalove poletne trženjske kampanje vsem daje jasno vedeti, da varnost cestnega prometa nima alternative. Toda tisti, ki se bodo to poletno sezono odločili kupiti nov komplet letnih pnevmatik znamke Continental, ne bodo prikrajšani za zabavo, saj bodo imeli priložnost sodelovati v nagradni igri in morda osvojiti dragocen komplet LEGO®. Promocijska akcija bo trajala od 15. marca do 30. junija. Več informacij lahko najdete na spletnem mestu www.continental-promotion.com


________________________________________________________________________________________________
    
Continental razvija vodilne tehnologije in storitve za sonaravno in povezano mobilnost ljudi in njihovih stvari. Tehnološko podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 1871, nudi varne, učinkovite, inteligentne in cenovno dostopne rešitve za vozila, stroje, promet in prevoz. Leta 2019 je Continental ustvaril 44,5 milijarde evrov prihodka in trenutno zaposluje več kot 233 tisoč ljudi v 59 državah. V letu 2021 podjetje praznuje 150. obletnico delovanja.

Poslovna dejavnost pnevmatik ima 24 proizvodnih in razvojnih lokacij po vsem svetu. Continental je eden od vodilnih proizvajalcev pnevmatik, zaposluje več kot 56 tisoč ljudi in je v poslovni dejavnosti pnevmatik v letu 2019 ustvaril 11,7 milijarde evrov prihodkov od prodaje. Continental se uvršča med vodilne na področju tehnologije proizvodnje pnevmatik in ponuja bogat prodajni program za osebna vozila, gospodarska vozila in specialna vozila ter tudi dvokolesna vozila. S stalnimi naložbami v raziskave in razvoj Continental izjemno veliko prispeva k varnejši, stroškovno ugodnejši in ekološko učinkovitejši mobilnosti. Prodajni program poslovne dejavnosti pnevmatik vključuje tudi storitve za gospodarsko panogo pnevmatik ter aplikacije za vozne parke ter digitalne sisteme upravljanja za pnevmatike.