Obnovljene pnevmatike Bandag

Obnovljene pnevmatike, razkrivamo 8 mitov o obnovljenih pnevmatikah


Za vas razkrivamo 8 mitov o obnovljenih tovornih pnevmatikah. Pri razkrivanju mitov so pripomogli vodilni na področju obnove tovornih pnevmatik podjetje Bandag v sodelovanju z proizvajalci pnevmatik Bridgestone. Preberite si 8 zanimivih mitov, ki vas bodo vsekakor prepričali, da tudi v vi pričnete z uporabo obnovljenih pnevmatik na vašem tovornem vozilu in privarčujete svoj denar.

Miti o obnovljenih pnevmatikah

1. Obnovljene pnevmatike onesnažujejo ceste.

Dejstvo: Na cestišču puščajo ostanke pnevmatike z jeklenimi delci. 
Ne velja za obnovljene pnevmatike.Poznamo odličen način kako ugotoviti ali so ostanki pnevmatike na cestišču ostanki obnovljenih pnevmatik. Poglejte od blizu. Veliko delcev vsebuje delce jeklene žice. V postopku obnove pnevmatike se ne uporablja kovina. V bistvu so ostanki pnevmatike na cestišču predvsem razlog napake na bočnici pnevmatike in ne obnovljeni del pnevmatike.

2. Obnovljene pnevmatike niso varne.

Dejstvo: Vsaka večja letalska družba zaupa in se poslužuje obnovljenih pnevmatik za svoja vozila in letala.
Današnje tehnološko napredne obnovljene pnevmatike so že dolgo nazaj ovrgle obtožbe o slabi izdelavi. Dejstvo je, da se tudi večina potniškega prometa za prevoz ljudi poslužuje obnovljenih pnevmatik. Tudi piloti letal – lovcev se zanesejo na njih in si lahko samo predstavljamo kakšnim silam je pnevmatika izpostavljena ob pristanku in vzletu letala. Več kot 80 odstotkov vseh letalskih pnevmatik, ki so trenutno v uporabi v Združenih država Amerike je obnovljenih pnevmatik, podatki iz »Tire Retread & Repair Information Bereau«.

3. Obnovljene pnevmatike niso lepe.

Dejstvo: Veliko voznikov tovornjakov ne prepozna razlike v izgledu.
Na končni izgled pnevmatike ima velik vpliv sam izdelovalec obnovljene pnevmatike. Pri Bandagu lahko pričakujemo odličen zunanji izgled pnevmatike po obnovi. Z obnovljeno pnevmatike lahko tudi dosežemo izgled nove pnevmatike.

4. Ustrezne so samo nove pnevmatike.

Dejstvo: Za nekatere »začetnike« je to pomembno. Ampak zapomnite si, da je obnovljena pnevmatike vzdrži ravno tako dolgo kot večina novih pnevmatik.
Pričakujete lahko, da se današnje obnovljene pnevmatike obnesejo ravno tako dobro kot večina novih pnevmatik ali pa celo tudi bolje. Vsekakor obnovljene pnevmatike izpodrinejo najcenejše tovorne pnevmatike. Obnovljene pnevmatike se cenejše približno 30 do 50 odstotkov glede na primerljivo ceno nove pnevmatike.

5. Majhno število prevoženih kilometrov.

Dejstvo: Kvalitetno obnovljena pnevmatika doseže veliko število prevoženih kilometrov in jo lahko primerjamo z večino novih pnevmatik. Takoj na pot »mit«.
Tako kot se spreminja število prevoženih kilometrov nove pnevmatike tako se spreminja tudi število prevoženih kilometrov obnovljene pnevmatike. Glavni razlog je predvsem zaradi kompleksnega usklajevanja zmesi, teže in oblike dezena ter same strukture pnevmatike pred obnovo. To je veliko stvari, ki jih moramo vzeti v obzir.

6. Slab profil, slabo ohišje.

Dejstvo: Ohišje pnevmatike je dobro tudi po tem ko se profil že obrabi.
Ohišje pnevmatike se ne izrabi tako, kot dezen pnevmatike. Z pravilnim vzdrževanjem lahko pričakujete, da iz enega ohišja pnevmatike vrsto let menjate dezene na takšnem ohišju. Bandag priporoča kvalitetna ohišja Bridgestone.

7. Njihov oprijem je slab.

Dejstvo: Poizkusite zgornje besede omeniti tekmovalcem off-road dirk.
Visoko kvalitetna obnova pnevmatik je bila preizkušena na vse mogoče načine, ki jih lahko srečamo na dirkah off-road vozil. Preizkusili so jih tudi v dirki 24 ur in tovornjak na dirki v Bonneville Salt Flats je z obnovljenimi pnevmatikami vozil več kot 240 km/h. Z uporabo obnovljenih pnevmatik v Združenih državah Amerike privarčujejo več kot 3 bilijone dolarjev vsako leto.

8. Vročina jih ubija.

Dejstvo: Govorica, da so obnovljene pnevmatike podvržene napakam v vročih poletnih dneh, je vsekakor neresnična.
Vsekakor lahko vročina uniči tako novo kot obnovljeno pnevmatiko. Mogoče se kdo ne strinja s trditvijo. V večini primerov je krivec za uničenje pnevmatike v poletnih dneh predvsem premajhen tlak v pnevmatikah. Tako, da moramo vedno skrbeti za pravilen tlak v pnevmatikah skozi celo leto.

Postopek izdelave obnovljenih pnevmatik Bandag

Pri podjetju Bandag so pripravili odlično informativno spletno mesto, kjer si lahko ogledate kako poteka postopek obnove tovorne pnevmatike od prihoda v tovarno do končnega izdelka. Celoten pregled obnove si lahko v zaporedju posnetkov ogledate spodaj.



Povezava do uradnega spletnega mesta za pregled korakov obnove pnevmatik Bandag.

Kateri model pnevmatike ustreza vašemu tovornemu vozilu?

Pri podjetju Bandag ponujajo pester izbor modelov za vaša tovorna vozila, celoten program obsega pnevmatike za različne primere uporabe od avtoceste, regionalnih cest, gozdnih poti, dela na gradbiščih,... Vsekakor so obnovljene pnevmatike najboljša izbira za vse vrste uporabe. Preverite modele, ki so na razpolago na spletnem mestu Bandag oziroma poiščite model zase v naši spletni trgovini superguma.